Kar 71% uporabnikov spleta uporablja družbene medije, ki vplivajo že na 75% nakupnih odločitev. Uporabniki kar 65% poslovnih priložnosti pridobijo preko LinkedIna.
Svet in kupci so se spremenili – kar je nekoč delovalo ne deluje več
• nakupna pot se je spremenila
• način komuniciranja se je drastično spremenil
• LinkedIn : Facebok : Twitter
LinkedIn = preoblikovanje vašega načina poslovanja
• Metrika
• 3 Poslovne rešitve
• Ali bo (res) delovalo tudi za vaš posel?
Trženje z LinkedInom
• 7 strategij za uspešno trženje na LinkedInu
• 4 stebri osebnega trženja na LinkedInu
• Formula za 100 % uspeh
• 4 ključni elementi osebnega profi la na LinkedInu
• Beginner – All-Star profi l
• Premium osebni profi l
• Napake
• Chek lista osebni profi l na LinkedInu
Marketinška orodja na LinkedInu
• 8 marketinških rešitev na LinkedInu
• 3 koraki do strani podjetja na LinkedInu
• 3x nasvet promocija vaše strani na LinkedInu
• Oglaševanje : sponsored updates, text ads, InMail, dynamic ads, display ads
• Pretvarjanje sledilcev v privržence
• Napake
• 10 najboljših strani na svetu 2017
Čas trajanja: 4 šolske ure in 15 minutni odmor.
Termin: petek, 18.9.2020 od 9.00 do 12.15 ure.
Cena: kotizacija za udeležbo znaša 90 EVR (brez DDV), cena za člane OOZ Ljubljana Vič znaša 45 EVR (brez DDV).
Izvajalka izobraževanja:
mag. Brigita Lazar Lunder je strokovnjakinja s področja marketinga in prodaje, MBA in ima več kot 25-letne izkušnje v marketingu in prodaji slovenskih in tujih blagovnih znamk. Sodeluje na mednarodnih konferencah je avtorica številnih člankov o LinkedInu.
Že več let svetuje slovenskim in tujimi podjetji pri učinkoviti uporabi LinkedIna za prodajo, marketing in upravljanje človeških virov. Z LinkedInom je pridobila večino poslovnih priložnosti iz ZDA, Avstralije, Velike Britanije, Nemčije, Slovenije in jadranske pokrajine. Vzpostavila je mrežo neprecenljivih poslovnih stikov. Njen profi l na LinkedInu je med 1% najbolj obiskanih na svetu.